Ornak - prechod cez hranice "všedných dní"

26.04.2009
ornak-prechod-cez-hranice-vsednych-dni-

Ahojte priatelia skialpu a hôr!
Tak to konečne vyšlo!! Na tretí pokus, prejsť cez 3 sedlá na malebnú poľskú chatu Ornak. Dlhé, únavné, čarovné, neopakovateľné...!! Prvý deň 14 hodín na nohách, veľmi nás v Tichej doline zdržali popadané lavíny, za oba dni sme ich prešli snáď 40-50, každý strmší žlab bol vypadnutý...Ale počasie prialo, celý víkend polojasno, mierny vánok, na slnku horúco, pod oblakmi chladno :-)

1. deň - červená:
Štrbské Pleso - Mengusovská dolina - Kôprovské sedlo 2180 m.n.m. (1) - Hlinská dolina - Kôprovská dolina - sedlo Závory 1876 m.n.m. (2) - Tichá dolina - Tomanová dolina - 22:15 Tomanovo sedlo 1686 m.n. m. (3) - dolina Koscieliska - Chata Ornak PL 1108 m.n.m. 23:15

2.deň - modrá: Chata Ornak - Pyšné sedlo 1788 m.n.m (4) - Kamenistá dolina - Podbanské

prepáčte za tak veľa obrázkov, ale túra bola dlhá :-)

Foto: Roland a Kristína

Ďakujem ešte raz Kristíne, Bianke, Ďurovi a Petrovi za skvelú spoločnost a spoludobrodružstvo!

Roland

Fotky Ornak - prechod cez hranice "všedných dní"

RE: Ornak - prechod cez hranice "všedných dní"
cendo (http://cendo.skialpfest.sk) - 26.04.2009
zdar, z podbanskeho este jazdia autobusy, len treba vediet ako ich hladat :) totiz pre zastavku "podbanske" ziadny spoj neexistuje, ale zastavka "pribylina,,permon", (co je vlastne hotel permon na podbanskom), ma spoj 10:15,15:10 do Lipt. Mikulasa. Zmenili to s cestovnym poriadkom minuly rok a tiez mi trochu trvalo kym som na to prisiel...

fero (fcisarik@gmail.com) - 29.04.2009
Caute. je na tych fotkach Dura Kalo alebo sa mi zda. ak ano, tak ho pekne pozdravujem. Fero Cisarik

RE: Ornak - prechod cez hranice "všedných dní"